torsdag den 10. februar 2011

Torsdag.

Åhhhh, er det allerede torsdag.
Åh gud man, så er der jo like... tre dage, til jeg skal til London!! Ih, hvor jeg glæder mig.
Må snart få pakket. Er ikke sådan rigtig hjemme hele weekenden, da min bedsteveninde, Anne, kommer herop, og vi skal til Vejle og shoppe og sådan lørdag, sove sammen til søndag, hvor jeg så skal på arbejde. Desuden skal jeg rydde op.
Årgh man, jeg er helt død, så jeg orker slet ikke at skrive så meget lige nu, fordi jeg er så sur, irriteret og bare træt. Det er jeg så ked af, men det må i jo så leve med. Hvis det bliver muligt for mig, vil jeg måske forsøge at blogge lidt fra London, men i skal nok ikke regne med så meget fra mig i den næste uge. Forresten, skal jeg bo tæt ved King's Cross, og hvis nogle af jer, har læst Harry Potter, eller set filmene, så ved i jo, at det er derfra toget til Hogwarts går, så derfor er jeg også ekstra glad over det, for jeg elsker Harry Potter. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥