fredag den 4. februar 2011

12-taller og makeup.

Hej!
Jeg er netop startet med at blogge, og der er selvfølgelig en masse funktioner man ikke kender til, når man starter på noget helt nyt, som dette jo er for mig. I må have mig undskyldt hvis der bliver en masse ændringer.
Jeg vil starte med at vise jer, hvad jeg har gået og savlet over den sidste uges tid.
Jeg glæder mig som et lille barn til næste uge, da jeg skal til London med mine forældre og min bror. Det bliver skønt at komme væk fra den samme trommerum, man kommer til at køre i, når der ikke sker noget nyt. Det vil selvfølgelig sige, at der ingen blogning bliver i næste uge.
Jeg har lige fået et 12-tal i dansk FSA til 9. klasse (jeg går selv i 8.), og et 12-tal i min engelske stil!Er virkelig stolt og super glad for begge!
Jeg har netop modtaget mine produkter fra ELF (eyeslipsface.dk). De kan helt klart anbefales, selvom neglelakken dog ikke er noget usædvanligt. Det kan dog have noget at gøre med at de fleste neglelakke reagerer sådan på mine negle.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥