tirsdag den 8. februar 2011

Tirsdag.

Hej!!
Så blev det tirsdag, og ugens korteste dag for mit vedkommende. Intet er ligeså godt, som en god gang seksualundervisning, til at spice dagen lidt op. En lille smule nasty, men det er fint nok. Er bare glad for, at det er den lærer vi har til det, og ikke en anden.
Anyways, jeg ledte efter denne her fede jumpsuit på H&M's hjemmeside, og endelig fandt jeg den. Ville bare lige dele med jer, hvor over meget forelsket jeg er i den. Den er sød.
Årh, hvor jeg dog længes efter forår. Jeg glæder mig så meget, til det ikke længere er nødvendigt med de der kæmpestore jakker, og halstørklæder, og vanter, og dit og dat, for at holde sig varm. Og til jeg endelig kan købe (og ikke mindst bruge), det vidunderlige forårstøj, de bla. har i H&M, som helt klart er min foretrukne butik, ikke kun på grund af deres fantastiske priser (som jeg dog elsker), men også deres fede designs. 


Jeg vil til at slutte nu, for min mor skal bruge vores computer, hvilket egentlig leder mig hen til, at jeg glæder mig meget til min konfirmation (ikke kun derfor), så jeg kan få min egen computer. Det begynder at blive temmelig trættende at jeg ikke bare kan gå på når jeg vil.


Peace and Fire, Pernille...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥