fredag den 25. februar 2011

Fredag... Lidt endnu altså..

Har selv taget billedet, da jeg var i London! :)
Orgh, hvor har denne her uge været trættende. Selvom vi næsten kun lige er begyndt i skole igen, længes jeg efter at få ferie igen. Jeg er simpelthen så udmattet oven på at være i skole igen. Måske er det kun mig, men jeg synes vi har fået et bjerg af lektier, stile, opgaver, taler og alt muligt andet for!!
Nåh, ud over det, har min uge været fin nok. Ikke ligefrem noget at snakke synderligt om, da jeg trods alt ikke har lavet så meget.

Er det kun mig, der er vild med blazere, højtaljede bukser og maxikjoler? Uh, det er ting jeg helt sikkert skal købe mig i år!!

Nåh, dette indlæg, var bare lige for at minde jer om, at jeg ikke er helt død! :)

Peace and Fire, Pernille.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥