søndag den 20. februar 2011

Søndag!

Oh wow, er det virkelig en hel uge siden jeg sidst har blogget? Sådan føles det bare slet ikke, men sådan er det jo, når man har det sjovt. Havde sådan set tænkt mig at blogge i går, om min tur til London, men jeg blev desværre hammer syg. Havde hovedpine og kvalme, og kastede faktisk også op fire gange (undskyld for ulækker information!)
Anyways, London var fantastisk. En smule mere grå end forventet, men nu havde jeg så også ultrahøje forventninger til denne her ferie. Og lækkert lækkert lækkert tøj! Fik købt mig to bluser, en kjole og et par shorts. Jeg putter et par billeder ind, men jeg er så meget bad-agtig lige nu, så jeg fjerner bare lige mit fjæs, så i kan nyde tøjet fuldt ud!
Jeg fik set en masse bla. Big Ben, Tower of London, London Eye, The Parliment og en masse masse andet.

Jeg gider ikke skrive en masse om hvordan det var, for det vil sikkert kede jer ihjel, og jeg skal ordne mine negle til i morgen. Jeg glemte min neglefil på rejsen, så mine negler trænger til en seriøs gang pleje!

Pernille.<3

Kjolen, som jeg forresten ELSKER!

Den ene bluse. Den anden er bare grøn, og almindelig.
Blusen er ikke ny. Shortsene er højtaljede.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥