søndag den 27. februar 2011

Søndag.

Hm, hej alle derude!
Jeg har tænkt lidt på, at min blog, er begyndt at blive kedelig, så jeg vil vildt gerne have, at i lægger en kommentar, til noget jeg skal gøre til næste blog indlæg. Det kan sådan set være hvad som helst, men blot for at komme med nogle forslag, kan det være spørgsmål omkring mig selv, jeg skal svare på, en video med et emne, billeder, en udfordring, andre ting i vil have jeg skal gøre. Der er frit slag på alle hylder, så i finder bare på noget, og så vil jeg glæde mig til, at lave en masse fede ting! :-)

Anyways, i dag har været ret kedelig. Startede dagen ud ovre i vores nye sognehus, ved at vise vores stykke "svinedrengen", for like, 150 mennesker. Gennemsnitsalderen var sikkert omkring 70 år. Resten af dagen, har jeg vel bare brugt på facebook, msn, youtube, og så selvfølgelig, med det vidunderlige grammatik lige ved hånden. Vi har fået 12 siders grammatik for, og det hele skal være færdigt i morgen. No good, at jeg stadig mangler cirka 2 sider!

Puha, jeg ser bestemt ikke frem til endnu en stressende uge, men sådan er det jo, når virkeligheden går op for én. Jeg elsker jer alle vildt meget, fordi i giver jer tid til at læse min blog!! Og bliv gerne fast læser!!<3

Peace and Fire, Pernille.<3

P.s
Min første udfordring er lige kommet. Glæd jer til næste indlæg!!<3

2 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jeg synes din blog er meget spændende, men den er så forvirrende at kigge på. Det er baggrunden der gør én helt skør. Jeg ville anbefale at holde farverne i ro, da det ligefrem gør ondt i øjnene, at læse din blog. Men kan ikke koncentrere sig om at læse indholdet i din blog, hvilket er trist, da den er god.

    SvarSlet
  2. Okay, mange tak. Jeg vil da lige kigge på en ny baggrund i stedet :)

    SvarSlet

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥