søndag den 6. februar 2011

Doing the dishes...

Jeg gad vide hvor mange mennesker, der egentlig godt kan lide at vaske op. Jeg er i hvert fald ikke én af dem. Jeg skulle jo, som sædvanlig, rydde op efter aftensmaden. Det indebærer også at vaske op, og som sædvanlig er det jo utroligt nedern. Men så er det dér ens iPod kommer ind, og hjælper dig. Jeg skruede så højt op som jeg kunne og  dansede løs, mens jeg lyttede til Alphabeat, Green Day, Pink, Katy Perry, og alle de andre vidunderlige kunstnere, der har indtaget min iPod.
Bagefter tog jeg et langt, varmt og afslappende bad.
Til at toppe det hele, så jeg lige det seneste afsnit af Lykke. Den serie, er seriøst underlig.
Nåh, ville bare lige update jer.

Pernille...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥