onsdag den 9. februar 2011

Onsdag.

Hej alle.
Jeg laver kun et meget lille onsdags forum. Har skrevet så meget i dag, at jeg er ved at dø.
Fik en ny veninde i dag, og oh my, vi snakker godt sammen. Forstår hinanden på alle punkter. Tak for de vidunderlige inputs i mine tanker.
Indtil videre, har jeg ikke lavet så meget andet end at rape replay knappen på Jessie J's sang Price Tag. Satte den faktisk herind i et tidligere indlæg, så hør den lige hvis i ikke allerede har gjort det. Ikke kun er hun god, og en god melodi, men teksten er både dyb og sand.
"The shades on your eyes, and your heels so high, that you can't even have a good time"..

Sorry for det overkorte indlæg, men jeg er virkelig psykisk død lige nu. Love you all!

Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥