mandag den 7. februar 2011

Mandag!

Yes yes yes yes yes!! Så er der kun én enste uge til jeg befinder mig i London. Behøver jeg overhovedet sige at jeg glæder mig!? Det bliver det vildeste, også selvom vejrudsigten lover regn og dårligt vejr :-(
Jeg er dog lidt fortabt, med hensyn til hvad man kan lave og alt muligt derhenne. Er der nogle steder man bare skal se? Nogle steder man bare shoppe? Eller noget andet der er vigtigt, for at dette bliver den bedste rejse nogensinde. Det ville gøre mig glad, hvis du gad skrive et eller andet, hvis du ved noget om London.
En anden ting jeg glæder mig utroligt meget til, er til lørdag. Jeg skal med min aller bedste veninde til Vejle. Vi skal shoppe og sådan. Det er ikke så meget det at vi skal til Vejle, for det er ikke sådan noget vildt specielt, men det at vi skal være sammen deroppe. Hun betyder så meget for mig, og det er så lang tid siden vi sidst har været sammen, så derfor glæder jeg mig meget.

Pernille...

2 kommentarer:

  1. En godt butik jeg selv var ret glad for da jeg var ii London var Pirmax påe oxfordstreet (;
    Totalt billigt og flot modetøj samt alt muligt andet (;

    SvarSlet
  2. Ja, har hørt den skulle være god, og den er allerede sat på min liste over must-go's, men tusind tak! :)

    SvarSlet

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥