tirsdag den 29. marts 2011

PISA!

Hej alle derude!
Jeg er forfærdeligt ked af at det har stået slapt til med blogningen her på det seneste, men det skyldes det faktum at jeg har været travlt beskæftiget med en stor projektopgave og en masse efterfølgende opgaver. Det er faktisk først i dag jeg rigtig kan slappe af, og nyde det faktum at det er ved at være forår. I dag fik jeg fremlagt min projektopgave (der forresten handlede om under- og overvægt og de problemstillinger det fører med sig), så nu kan jeg endelig ånde lettet op. For at fuldende min dag, fik vi endelig at vide hvor vi skal hen på studietur i 9. klasse, og heldigvis går turen til så skønt et sted som, PISA (hvilket også er grunden for overskriften)!! Vi tager afsted onsdag i uge 37, så det glæder jeg mig (selvfølgelig) meget til!

Kram Pernille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥