lørdag den 19. marts 2011

30 days in two!

Jeg vil da bare fortsætte de her dage , så i kan lære mig lidt bedre at kende :-)

Day 11 - En YouTube video jeg godt kan lide.
Puh, den er svær. Jeg er jo helt vild med Charlie Mcdonnell (charlieissocoollike), så min veninde og jeg har lært den dans han danser i denne video:
Det er jo så nok min yndlingsvideo på YouTube, tror jeg.

Day 12 - Hvordan fandt jeg blogspot og hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg kom jo bare ind på nogle tilfældige blogs engang i mellem, og syntes det så virkelig fedt ud, og så tænkte jeg at det måtte jeg også prøve. Det er vel egentlig bare derfor jeg begyndte.

Day 13 - Mit celebrity chrush.
Ikke svær! Charlie Mcdonnell (charlieissocoollike på YouTube) og Anders SG Nielsen fra Alphabeat. De er så vidunderlig fantastiske!<3

Day 14 - Et billed af mig og min familie.
Jeg har vist desværre ikke et billed hvor vi alle er på, men så må jeg jo smide to ud.

Øverst er min far, mor og jeg selv på. Nederst er det min storebror.

Day 15 - De ti første sange på min iPod når den er på shuffle.
1. Jessie J - Pricetag. 2. Muse Uprising. 3. Green Day - Alphabeat - Chess. 4. P!nk - Raise Your Glass. 5. Green Day - Last Night on Earth. 6. Green Day - She's A Rebel. 7. Agnes Obel - Riverside. 8. Tina Dicow - Open Wide. 9. Green Day - Viva La Gloria (Little Girl). 10. Sebastian - Romeo.

Pernille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥