søndag den 20. marts 2011

30 days in three!

Day 16 - Et billede af dig fra i dag.
Det er virkelig unfair. Jeg er simpelthen så lost i dag - jeg er blevet virkelig syg, så jeg sidder i alt for meget tøj og totalt waste. Billedet må vente til i morgen, da jeg ikke har den rette belsyning eller noget til et billed.<3

Day 17 - Noget jeg selv har lavet.
Eh, jeg kan godt lide at photoshoppe, så det er vel det jeg vil vise jer...
Day 18 - Den sidste film jeg så.
Den sidste film jeg så var Harry Potter og De Vises Sten - min storebror har købt alle 6 film på dvd, her for nylig, så jeg chillede nede ved ham og så den.

Day 19 - Mine kælenavne og grunden til at jeg har dem.
Øh, P - der er vel ikke rigtig nogen grund. Det er jo bare mit startbogstav. Fenille - Min veninde Malene begyndte bare at kalde mig det. Kenille - Malene kom til at udtale det forkert, da hun skulle sige Fenille. :-)

Day 20 - Et billede der får mig til at smile.
En hel masse - de fleste af dem af Anne, min vidunderlige veninde.
Meget gammelt - fra 2007.


Og jeg kunne blive ved, for du kan altid få mig til at smile.

Peace and Fire, Pernille...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥