fredag den 18. marts 2011

30 days in one!

Tidligere var jeg jo i gang med 30 days blog challenge (som jeg i øvrigt fandt inde på min venindes blog. Link: http://whyvivalavida.blogspot.com), men det gik lidt i vasken, så jeg har besluttet mig for at klare den hele på i dag! :-)
Eftersom jeg nåede til Day 5, er det der jeg starter fra.

Day 5 - En hjemmeside jeg jævnligt bruger.
Det må jo nok være facebook eller youtube, men jeg er helt forgabt i H&Ms hjemmeside, og tjekker også jævnligt den ud. Til sidst bruger jeg ELF (www.eyeslipsface.com) utroligt meget, dog mest til at lure lidt på noget makeup jeg bruger dælens længe på at bestemme mig for at købe, til trods for prisen.

Day 6 - Et billede af mig selv fra 2007.
Desværre har vi fået ny computer her inden for det sidste stykke tid - nej, jeg har ikke min egen computer, og derfor er det seneste jeg kan finde fra 2008.

Day 7 - Et billede af mig og min nærmeste ven.
Ganske enkelt - min bedsteveninde. Jeg elsker dig.<3 Det er et af mine yndlingsbilleder, og det siger så meget om os!


Day 8 - Mine mål for denne måned.
Det må jo nok være at leve sundere generelt. Det er blevet for meget en vane at spise lidt usundt, når jeg har lyst, springe morgenmaden over, fordi jeg ikke er sulten og så spise en masse usunde mellemmåltider. Det går ikke, og jeg må hellere lave om på det!

Day 9 - Noget jeg er stolt af fra sidste måned.
Hm. Jeg fik mig vist et par 12-taller i sidste måned, og det er jo altid fedt. Ehm, jeg tror generelt bare at jeg er blevet en bedre person end jeg var engang, og det er jo altid godt!

Day 10 - En madvare jeg kunne leve af.
Jeg kunne leve youghurt, tror jeg. Jeg elsker youghurt, ligegyldigt om det er naturel eller med smag! Hvis vi snakker drikkelse er det helt sikkert cappucchino fra starbucks! :-)))))
Tilføjelse lavet d. 19. marts 2011 - Jeg kunne helt klart leve af Tzatziki!

Jeg tager den 5 dage ad gangen, så det ikke bliver for meget.

Pace and Fire, Pernille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥