tirsdag den 19. april 2011

Long time, no see!

Puha, jeg har haft super travlt her på det seneste og det er derfor også blevet en smule slapt med blogningen, men jeg lover jer, at jeg snart vender stærkt tilbage med nogle fede indlæg!
Jeg er super stolt af at min veninde og jeg fik et 10-tal for vores projektopgave, som vi afleverede for efterhånden et stykke tid siden, men som vi fremlagde for et par uger siden.
Jeg har også været ude at shoppe ultra meget på det seneste, så der vil også snart komme et indlæg med billeder af de ting jeg har fået købt mig på mine ture.
Ellers har jeg været lidt sammen med nogle veninder her i de første par dage af ferien. I lørdags holdt vi fødselsdag, og søndag skulle jeg lige et smut i kirke og derefter på arbejde, så for mig har det været en smule hektisk. Jeg ser da også frem til i morgen, hvor jeg regner med at slappe lidt af.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥