søndag den 6. marts 2011

30 Day Blog Challenge...

Jeg fandt lige det her sjove billed på en anden blog, og så tænkte jeg, at det måtte jeg også prøve, så here it comes!...



Jeg starter i dag, selvfølgelig med dag et.
Dag 1:
Og 5 tilfældige facts om mig selv:
1. Jeg er hammer ræd for edderkopper.
2. Jeg griner utroligt meget, og jeg får nogle gange ondt i min kæbe, fordi jeg griner så meget..
3. Jeg har engang troet på at Jorden skulle gå under, fordi en eller anden random dude på omegle.com, sagde at han var fra fremtiden, og at Jorden ville blive overtaget af en ond mand. Jeg var skrækslagen flere uger efter det.
4. Jeg nyder at være alene, men er samtidig også meget social.
5. Jeg bruger størrelse 38 i sko, og elsker "kinahæle"

Peace and Fire, Pernille!<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥