tirsdag den 15. marts 2011

Gråvejr!!

Synes ellers lige at vejret var begyndt at blive noget nær rart, efter denne lange, hårde og ikke mindst kolde vinter. Nu er det så lige begyndt at blive gråt og trist her i Kolding - that's life.
Jeg sender en million tanker til ofrene i Japan! Åh hvor jeg føler med dem! Hvis i også vil vise at i lige sender en tanke i deres retning kan i jo lige lægge en kommentar, eller trykke på én af de tre knapper under mit indlæg - "synes godt om", "synes ikke godt om" eller "læst".
Nu skal jeg snart bestille fra ELF (Eyes.Lips.Face) igen, og det kan helt klart anbefales! Super fine produkter i forhold til prisen. Denne gang bliver det 4 neglelakker og en "liquid eyeshadow" i farven Sultry Satin.

Sidder og hører Agnes Obel - Riverside, som er en helt fantastisk sang til de lidt mere stille dage. Hun har ganske enkelt talent, og så er der ikke så meget mere at diskutere dér!

Vil lige slutte af med et link til min venindes fantastiske blog, Vivalavida!

Hav en vidunderlig aften alle sammen!<3
Peace and Fire, Pernille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥