søndag den 18. december 2011

Venter troligt på julen!

Nu er vi efterhånden allerede færdige med julen, før den overhovedet er begyndt. I hvert fald for mit vedkommende. Jeg har haft nissehue på én eneste gang i år (og det var endda i november måned), jeg har hverken julet, bagt brunkager og pebernødder eller set en julefilm. Hvorfor skal det være så svært for mig, at komme i julestemning i år??? I takt med at jeg bliver ældre, indfinder julen sig også senere og senere. I dag er det den 18. december, 6 dage til juleaften og det tætteste jeg har været på, at julehygge er at hente et juletræ. Hvad bliver der af julen!?!?!?
Her er lidt julemusik, mit ynkelige forsøg på at introducere julen for mig selv......
(Har heller ikke tid til at jule, sidder med en tysk stil til i morgen, som hænger mig langt ud af halsen.... Juleferie kom hid!)




Nu krydser jeg fingre for ar få en julemand i min skrabekalender i morgen! Så bliver der råd til lidt større julegaver! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥