lørdag den 3. december 2011

Julelys


Undskyld for mit fravær på bloggen i næsten en uge. Skolen fylder ret meget her for tiden, men jeg forsøger virkelig, at lave en masse indlæg til jer!
Jeg var på arbejde i fredags og besluttede mig for, at tage videre ned i byen og knipse et par billeder af de smukke julelys. Lysene og julen er de ting der holder mig godt kørende gennem vinteren. Jeg bliver træt og ugidelig samtidig med, at mørket vinder indtog, og forkorter dagene med mange timer, men når jeg så ser sig omkring og ikke ser ret meget andet, end lys og gran og julepynt og hygge, bliver jeg frisk og klar igen. Julen er (som jeg før har sagt) en magisk tid.
I næste uge skal vi, på min skole, have projektuge for 9. klasserne. Jeg håber at det kommer til at gå godt, selvom jeg er virkelig nervøs for fremlæggelserne. Jeg har aldrig rigtig været ret god til det med at fremlægge noget, men jeg håber at jeg er ved at lære det.
Pas på jer selv derude!
Mange kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥