mandag den 26. december 2011

Indholdsløst...

Som overskriften så fint fortæller, er det her indlæg forholdsvist indholdsløst. Klokken er næsten 1, og jeg burde være på vej i seng, men mine undskyldninger for ikke, at gå i seng er mange, og derfor har jeg overtalt mig selv til at blive oppe... lidt endnu i hvert fald!
Jeg fik mig en selvudløser til mit kamera juleaften, og den er allerede nu adopteret fuldstændigt. Jeg elsker den så meget, og har eksperimenteret lidt med den. Det blev til en masse billeder, men smider kun et enkelt op til jer.

Jeg havde en hyggelig, stille og rolig juleaften med mine forældre, mine bedsteforældre, min bror og jeg selv, naturligvis. Jeg er blevet begavet i stor stil, og jeg kan bestemt ikke klage. Vi dansede om juletræet, snakkede og spiste, til vi var ved at sprække. Det var præcis som det skulle være. Nu ser jeg frem til en sjov nytårsaften, som jeg som sædvanlig tilbringer i min bedstevenindes selskab! :-)

Pas på jer selv, til vi skrives. Kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥