torsdag den 7. juli 2011

Slap torsdag.

I dag har været en af de slappeste dage i hele denne her ferie, og jeg har lavet absolut ingenting. Præmieren på Harry Potter er blevet vist online, og jeg har fulgt det fra start til slut - 3 timer og 45 minutters intensiv tid foran computeren. Alle skuespillerne og forfatteren, J. K. Rowling har gået på den største røde løber nogensinde, som de selv sagde. Det var virkelig fantastisk at se dem alle, og jeg måtte selv knibe en lille tårebda Oliver Phelps (George Weasley) sagde sin sidste replik i filmen: "Are you alright Freddie?". Desuden kunne jeg heller ikke helt lade være med at græde hen mod enden, da alle de vigtigste i skabelsen af filmen og Emma (Hermione), Rupert (Ron), Daniel (Harry) og J. K. Rowling holdt en længere eller kortere tale.

De ser alle tre super godt ud, men var helt blæst over Emma Watson! Wow, hun kan virkelig bære den kjole og det korte pixie hår!

I dag har jeg, udover at se præmieren, bare slappet af, spist is, og nydt det dejlige vejr i Kolding.






Dress - Primark // Shoes - H&M

xoxo.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥