tirsdag den 19. juli 2011

Forever 21 - Give me please!

Jeg har været inde på Forever21s hjemmeside mindst tre gange dagligt, fordi de har det fedeste tøj, til virkelig billige penge. En bluse kan koste alt mellem 2.50$ (13 kroner) til 29.80$ (157,5 kroner). Jeg er virkelig forundret over, at man kan gøre det så billigt, og selv når det ser så flot ud. Jeg har tit og ofte overvejet at købe derfra, men desværre er det sådan, at fragt til Danmark er meget dyrt (det koster cirka 200 kroner i fragt, hvis ens ordre ligger på 50$ og under). Ville nu ønske at jeg havde lidt flere penge at gøre godt med, for så ville jeg klart eje nogle af de vidunderlige ting, man kan købe på Forever21! :-)

14.90$ - Forever21
6.80$ - Forever21
22.90$ - Forever21
xoxo.

1 kommentar:

  1. elsker også deres tøj! : D
    troede ikke engang man kunne bestille til danmark fra derfra. XD

    SvarSlet

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥