torsdag den 14. juli 2011

Udmattet, men på den gode måde...

Jeg er så udmattet efter en lang dag, først i centret med min søde veninde, Melly, og derefter ind at se Harry Potter og Dødsregalierne del 2. Jeg var en smule skuffet over, at nogle af de vigtige passager i bogen er udeladt eller ændret en smule i filmen, men alt i alt en virkelig god film!
Er i gang med at lave pakkeliste til min Bornholmtur. Jeg tager af sted søndag, så I får ikke mange indlæg fra mig i to uger derfra. Glæder mig sådan. Men først skal jeg til fødselsdag hos min dejlige veninde (som skal med sin mor til Bornholm. Vi skal bo på den samme campingplads, så det bliver for fedt!).
Billede fra weheartit.com//Picture from weheartit.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥