tirsdag den 28. juni 2011

NEW IN... Again.....

Uuuups. Det kører bare derud af med mit kort, og der bliver konstant købt nye ting. Jeg regner dog med at forsøge at holde lidt igen i sommerferien (som om det holder...)
Ville lige give jer en ganske kort update på, hvad der pryder mig og mit skab af nye goodies!





Gina Tricot kort "Nicoline top" - 129 kr.




Pieces taske - 150 kr (på tilbud lige nu)





Fjällräven taske (købt i Neye) - 450 kroner.

Puh, selvom det er blevet sommerferie har jeg ikke haft helt tid til bare at være hjemme og slappe af en dag (og hvorfor skulle jeg have lyst til det, med det her vejr). To dage i streg ved stranden er bare noget der dur. Man kan simpelt hen ikke andet end blive i godt humør af det her sommervejr. Glæder mig til en skøn dag med min veninde Anne i morgen. Hun er bare noget af det bedste jeg ved! (-:

xoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥