lørdag den 11. juni 2011

Årh, det er vidunderligt.

Jeg sidder her i min seng og nyder den dejlige lyd af regnen udenfor. Det er helt igennem fantastisk. Jeg nyder virkelig sådan en weekend dag, hvor jeg har lov til bare at være inde hele dagen når det regner, og så bare sidde og høre på regnens blide lyd. Fantastisk. Desuden er der ikke rigtig flere lektier tilbage at lave, så det er heller ikke noget jeg skal bekymre mig alt for meget om. Tjah, det er faktisk helt underligt at 8. klasse for mit vedkommende er ved at være gået. Jeg ved slet ikke hvor det her år er blevet af... Det bliver underligt og en smule trist at starte i skole igen efter sommerferien, da fem af mine klassekammerater ikke længere går der til den tid. Hm... Den tanke kan jeg ikke helt vænne mig til... Må vel hellere nyde den sidste tid i skolen med dem! :-)







Købte mig en bikini og en makeuptaske/toilettaske i går, da jeg var i centret. Jeg elsker bikinioverdelen, men fordi de ikke havde den underdel jeg ville have, købte jeg en anden, som jeg dog sikkert bytter til den rigtige. Makeuppungen købte jeg fordi min makeup snart fylder mere end jeg har plads til. Plus det faktum at jeg skal rejse som en sindsyg hele det her år. Skal stadig ud på tre rejser/ferier i år, så jeg kunne sagtens trænge til en ny, og så kunne jeg simpelthen ikke stå for denne søde lille toilettaske fra H&M. Bikinien er også fra H&M.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥