tirsdag den 14. juni 2011

Im so proud...

Titlen beskriver min sindsstemning så godt lige nu. Jeg er simpelthen for stolt af mig selv. Jeg fik min sidste danskstil i 8. klasse tilbage i dag, og det blev til intet mindre end et godt, solidt 12-tal! Det er en fantastisk måde at afslutte et skoleår på, så nu glæder jeg mig bare til sommerferien, hvor jeg får så travlt med alle mulige sjove ting! Jeg skal både i sommerhus med tre af mine skønne veninder, jeg skal til Bornholm med min dejlige bedsteveninde, efter sommerferien skal jeg i næsten en uge til Pisa med min klasse, og som afslutning på det hele, skal jeg i 12 dage til Sydafrika, med min familie. Det bliver et alt for vildt år! :-)


Hammershus på spidsen af Bornholm, tæt på hvor vi skal bo.
Opalsøen, også beliggende i rimelig afstand fra vores campingplads.
Phalaborwa, byen vi skal bo i, i Sydafrika.



Vi skal forresten bo tæt på Kruger National Park i Sydafrika, hvilket er den største nationalpark i Sydafrika. Det bliver for vildt! :-)

xoxo
//Pernille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥