tirsdag den 5. juni 2012

Nails + læseferie!


I går aftes lagde jeg den fine, Miss Minty neglelak fra GOSH på mine negle, men besluttede at nutte det mere op, med små fine hvide prikker på neglene. Jeg kunne godt tænke mig et "dotting tool" til mine negle, men jeg har ikke set nogle herhjemme, og kunne forestille mig at de var ret dyre. Er der nogle af jer, der ved hvor man kan finde sådan ét og hvad prisen er? :-)
Vi fik læseferie i fredags og sluttede skolen af med et brag af en fest, både på slottet (Koldinghus, som er det sted 9. klasserne mødes på deres sidste skoledag) og hjemme hos min gode veninde fra klassen, Cille, hvor vi holdt vores fest!
Nu forsøger jeg at skrive manus til min engelsk eksamen, som er på torsdag. Desværre er det ret svært at koncentrere sig. Jeg må bare bide i det sure æble, og få det overstået!
Pas på jer selv <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥