onsdag den 6. juni 2012

11 random facts!

1. Jeg har en storebror og gifte forældre.
2. Jeg ejer et Nikon D3100 kamera, som jeg elsker meget højt.
3. Jeg skal på efterskole efter sommerferien.
4. Lige nu er jeg i gang med at forberede mig til engelsk eksamen i morgen.
5. Jeg er helt besat af Marina and the Diamonds, Birdy, Ed Sheeran, Nicki Minaj og Lana Del Rey lige for tiden.
Lana, Lana, Marina, Marina, Marina, Marina, Birdy, Birdy, Ed Sheeran, Nicki Minaj, Nicki Minaj - Links til sange, og jeg kunne blive ved)
6. Jeg har haft et hamster og 3 marsvin (ikke på samme tid)
7. Jeg elsker katte, men er allergisk.
8. Jeg er også allergisk overfor æbler, birkepollen, græs (i mindre omfang), husstøvmider og nektariner.
9. Jeg elsker at læse, og Harry Potter sagaen er mine yndlingsbøger, ligesom J. K. Rowling er mit forfatter-forbillede.
10. Jeg er dødeligt bange for edderkopper, men forsøger at overvinde min frygt.
11. Jeg var klædt ud som en mor til sidste skoledag, og min veninde var min baby. Vi havde endda købt en barnevogn!
(Ja, det er min veninde der sidder i barnevognen på billedet :-D)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥