onsdag den 18. april 2012

Ego indlæg i solen!



Selvom det har været koldt i Kolding i dag, har jeg nydt solens stråler. Jeg startede dagen med to veninder, jeg har sovet med fra i går til i dag. Fuldstændigt udmattede vågnede vi klokken tyve i syv, med kun lidt over fire timers søvn. I skolen skulle vi trække emne til mundtlig dansk eksamen. Jeg trak noveller. Efter skole skulle jeg på arbejde i to timer. Det var ikke det jeg havde allermest lyst til, jeg ville hellere hjem og sove. Efter arbejde skulle jeg handle ind til aftensmad, da min bror og jeg selv står for maden denne uge, da mine forældre er i Barcelona.
Efter at have været i gang nu i lidt over tretten timer, og med kun fire timer på øjet i nat, er jeg ved at være godt og grundigt klar, til at sove. Jeg skal bare lige have overstået Desperate, før det kan lade sig gøre.
Kan I lide mine nye solbriller? Jeg kan ikke holde på solbriller i mere end et år ad gangen. De går enten i stykker eller bliver væk.
De her er fra H&M til 50 kroner. Min kæde er også købt i H&M til 25. Jeg er helt vild med den! Ikke nok med, at den er vildt fed, så er den også praktisk. Solbrillerne bliver i hvert fald (forhåbentlig) meget sjældnere væk for mit vedkommende.
Sov godt, når I når dertil! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥