mandag den 9. april 2012

...

Jeg kunne virkelig ikke finde på en ordentlig overskrift, hæhæ...
Jeg har været i biografen i dag, og se "En Kongelig Affære". Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om den, men skuespillerne spillede i hvert fald godt. Jeg tror der er lidt for meget historie i den, til at den sådan rigtig fanger mig.
Nu er påsken ved at være helt ovre, men jeg ville lyve, hvis jeg siger at jeg glæder mig til at komme i skole igen. Det er ved at være ret kedeligt i skolen, nu hvor alt begynder at bygge op mod eksamen. Og så stinker det jo, at min computer nu officielt har givet op og må til reparation. Min oplader duer ikke længere, men det er desværre ikke opladeren der er noget galt med, men noget i selve computeren. Jeg må slå mig til tåls med en lille mini computer, der ikke rigtig duer til noget. Derfor bliver der nok heller ikke rigtig nogle indlæg fra mig i tre ugers tid, hvis ikke længere... (#&!$%!¤%!E"#).
Jeg tænkte, at jeg lige ville vise jer, mit outfit i aften, selvom der ikke er noget vildt fancy over det. Jeg synes bare det var ved at være længe siden, jeg sidst havde vist et outfit.
Jeg håber I har haft en lige så god påske som jeg har? ;-)
Sov godt!<3
Blazer - H&M /// T-shirt - H&M /// Halskæde - Pieces ///  Jeans - H&M /// Armbånd - købt på en ferie /// Bælte - H&M /// Neglelak - Rimmel 60 seconds (430 Coralicious)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥