onsdag den 21. marts 2012

Fortryllende kopper

Jeg var en tur i genbrugen i dag, efter arbejde, og efter at have brugt et godt stykke tid derinde, for at kigge på tøj, faldt jeg over en masse forskellige søde små kopper med tilhørende, mindst lige så søde, underkopper. Jeg brugte også et betragteligt stykke tid på at udvælge dem jeg allerbedst kunne lide, og det var ret svært, eftersom de alle var utroligt fine. Jeg endte dog op med de tre sæt jeg har på billederne her. Jeg synes de er fantastiske, og vildt søde. Og så var de jo et røvekøb, kun 6 kroner pr. sæt!
Min lader til min computer er gået i stykker (msfiræozhvy ghioszbgfuseilgtiædroreæ: følelsesflip), og jeg kan først få den repareret i weekenden. Nu må jeg bare forsøge at få den til at lade, ved at holde fast i ledningen, øv øv ØV! Selvom klokken kun er kvart i ti, er jeg allerede smadret. Jeg er nok kommet lidt i søvnunderskud de sidste par uger, så når jeg er færdig her på bloggen, vil jeg nok til at forføje mig i seng. 
Godnat alle sammen, og drøm sødt! <3





2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er de fine :) Og rigtig flotte billeder også! Håber du vil kigge forbi min blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg kigger da forbi! :-)

      Slet

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥