mandag den 2. januar 2012

Nyt år, ny indretning

Som årene går, ændres mit værelses indretning sig. Ofte ret drastisk. Jeg elsker at rykke rundt på møblerne, skifte billeders og andet nips' placeringer og på andre måder ændre på udtrykket i mit værelse. Nu har jeg allerede et par nye projekter i tankerne, og har faktisk også lavet et par mindre ændringer. Og det er kun den 2. i dag!


Har hængt min nye lampe op, og fundet et par gamle bøger frem. Glæder mig til at komme i gang med mine projekter!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Pernille!
    Super fin blog du har dig her - er self. blevet fast læser ;-)

    Du er mere end velkommen til at kigge forbi min blog og måske gengælde?: http://idaslifeingeneral.blogspot.com/

    Xoxo Ida

    Ps. Held og lykke med projektet - glæder mig til at se mere :D

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også at indrette og ommøblere. Især kan jeg godt lide at blande gammelt med nyt. Køber ofte nye ting fra Zone og blander dem med ting fra loppemarkeder:) Glæder mig til at se flere billeder, når du kommer igang med projektet:)

    SvarSlet

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥