søndag den 13. november 2011

Nattefrost





 Et iskoldt paradis venter forude...

4 kommentarer:

  1. hej pernille! vi er jo venner inde på delancefashion, og jeg måtte da bare tjekke din blog ud! hvor er den skøn og oser af personlighed! - selvfølgelig følger jeg dig! LOVE F
    www.frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Pernille. Elsker disse billeder! :-) Som Frida ovenover opdagede jeg dig også via delancefashion, og måtte bare tjekke dig ud. Jeg er nu fast læser da jeg elsker dine billeder :-) Du er velkommen til at tjekke min blog ud og måske blive fast læser ;-)
    Knus Nanna.

    http://nannaeverythingiknow.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tusind tak. Det varmer virkelig! Jeg tager et smut forbi. Kram! :-)

    SvarSlet

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥