torsdag den 17. november 2011

ELF

Jeg købte for efterhånden et godt stykke tid siden, lidt produkter fra elf (eyeslipsface.dk). Jeg har nu haft lidt over en måned til at teste alle produkterne, og her kommer mit lille review.

Elf Studio Blush i farven: Tickled Pink
Den var fin i starten, men havde dog ikke så stærk en farve. Nu er den blevet virkelig underlig, og det er helt umuligt for mig, at få nogen som helst form for produkt på min børste. Jeg bruger den ikke rigtig mere, det er synd, for det er faktisk en ret sød farve. Det kan godt være det kun er min der er sådan, men jeg regner ikke med at købe en ny, og hvis jeg gør, bliver det sikkert en kraftigere farve.


Elf Studio Flawless Finish Foundation i farven: Porcelain
Wow, jeg elsker virkelig denne foundation. Farven er perfekt og den holder næsten hele dagen. Den har en høj dækkeevne. Eneste minus er, at den godt kan se meget "våd" ud, hvis man ikke bruger en lille smule pudder for at sætte den fast. Den blender fint ud, og giver et fint og jævnt ansigt.


Elf Studio Eyebrow Kit i farven: Ash
Jeg brugte denne den første uges tid, men fandt mig hurtigt noget andet. Den mørkebrune er en gel som delvist bruges til at holde øjenbrynet på plads, og den lysebrune/lysegrå er en pudder der skal bruges til at holde geleen på plads. Farven er i bund og grund fin nok, men den afgiver næsten ingen og geleen holder ikke rigtig. Pudderen er farveløs.

Elf Studio Powder Brush
Den bedste børste jeg nogensinde har haft. Den er blød og lækker, også efter vask. Hårene på børsten sidder tæt, og den er virkelig god til at putte foundation på med. Jeg køber mig en ny til pudder med næste køb på elf. Kan helt bestemt anbefale denne børste!


Elf Therapeutic Conditioning Balm i farven: Blackberry Crème
Jeg kan ret godt lide denne læbepomade fra elf, da den ingen farve afgiver og har en fin duft. Den holder forholdsvist længe på læberne, men jeg synes ikke den fugter mine læber virkelig meget. Ville nok ikke købe den igen, da jeg har en læbepomade der fungerer bedre end denne her. Men den er generelt rigtig fin.


Elf Slant Tweezer
Jeg brød mig ikke ret meget om denne her pincet. Den var for tyk til at få fat i de små hår og den kunne ikke holde fat i dem den fik fat i. Jeg kunne dog godt lide at den var så fast når man trykke ned. Desuden havde den en fin facon,

Håber det kunne bruges til lidt. I er selvfølgelig meget velkomne til at skrive til mig, og spørge yderligere ind! :-)
Kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥