mandag den 12. september 2011

New stuff.

Har været ude at shoppe lidt, og købt mig disse tre smukke læbestifer og pudderen, Dream Matte Powder fra Maybelline. Desuden har jeg haft fødselsdag, og fået byttet lidt hist og her og skrabt et par tilgodebeviser sammen, og fået brugt de fleste af dem igen. Ups! :-)
Desuden har jeg købt denne sorte top fra Only og dette smukke karrygule halstørklæde fra Sisters Point.








Fra venstre: Delicate Coral, Iced Caramel og Feel Pink.


Nu står den snart på studietur til Italien, nærmere bestemt, Pisa, for mig. Jeg kan ikke benægte at det er noget jeg glæder mig usigeligt meget til. Så er der bare dilemmaet med, at der jo skal pakkes, og eftersom vi har vores baggage med som håndbaggage, bliver der jo lidt flere komplikationer end ved normal baggage. Bl.a. med hensyn til væsker og en langt lavere vægt på tasken. Og størrelsen jo selvfølgelig. Men jeg skal nok hitte ud af en måde, at få det hele til at fungere. Jeg har dog heldigvis fået prøvevejet kufferten, med de største ting i, inklusive mit tunge kamera, og det løber op i 6,3 kilo. Maksimum kilo er 10, så der er plads til lidt på hjemturen. Det er selvfølgelig straks lidt værre med makeuppen, da jeg kun må medbringe, makeup der kan være i en 1 liters pose, men mon ikke jeg også finder en måde at få det til at fungere på? :-)
Lektierne er sat lidt mere i bero, her de sidste par dage op til turen, men der er desværre en bog der skal læses til dagen efter vi kommer hjem. Det giver jo lidt stress. Jeg har lige taget et bad, så nu er jeg døsig, og klar til at springe på hovedet i seng. Kunne godt trænge, til en lille smule søvn, da det ikke er det jeg har fået mest af her på det seneste! :-)

Pernille ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥