mandag den 5. september 2011

Læs ang. blog-navn, design og URL.

Til de af jer, der har kunnet finde vej til min blog, trods de unødvendigt mange udskiftninger af URL. Jeg vil gerne undskylde for al forvirringen. Jeg gennemgår bare en længere blog-krise, da jeg konstant bliver inspireret af andres blogs, og straks skynder mig tilbage på min egen, for at forbedre hver eneste lille detalje. Jeg har skiftet URL mindst 3 gange, blog-navn utallige gange, og designet ændrer jeg hele tiden. Jeg ønsker blot at forbedre jeres oplevelse af min blog. Gøre den 100% optimal, og skabe det helt rigtige udtryk. Jeg har stadig ikke helt styr på, hvilken blog-stil jeg vil bruge, men jeg er ved at have pejlet mig ind på det. Jeg har, som I kan se, skiftet mit navn, og nu ikke kun URL til By Pernille, da jeg føler, at der er en lille smule mere diversitet til navnet. Desuden følte jeg også, at skriften var lidt for flyvsk, grafisk og speciel. Jeg kan godt lide, når det er sofistikeret, men stadig spændende og fint. Og så kan vi jo ikke komme uden om, at den er ret feminin, hvilket jo bare er alt for sødt! :-)
Jeg håber, at I stadig vil forblive faste læsere, trods de mange ændringer bloggen gennemgår. Jeg håber, at jeg nu, med denne (forhåbentligt sidste) drastiske ændring, kan forblive ved dette. Jeg er i hvert fald tilfreds... for nu! ;-)
Mange tak, fordi I tog jer tid til at læse dette, en smule længere, indlæg.

Pernille ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dine ord, de betyder altid meget for mig! ♥